«Диявол носить «Прада» – фільм не про моду, а про життя
Любите дивитись комедії? А драми? Є чудовий варіант, який поєднує в собі обидва жанри – фільм «Диявол носить «Прада». Якщо ви остерігаєтесь цього фільму через те, що він про моду, то це даремно. У кіно розкриваються актуальні теми для кожної людини: проблема вибору, мрії та амбіції, ситуації, коли головною перешкодою на шляху до успіху стають власні почуття.
Фільм «Диявол носить «Прада» вийшов у прокат у 2006 році і став другою серйозною роботою режисера Девіда Франкеля. Сценарій був написаний за однойменною книгою, автором якої є письменниця та журналістка Лорен Вайсбергер. Проте, екранізація дещо відрізняється від свого паперового попередника: створені додаткові сюжетні лінії, деякі сцени набули нового розвитку подій, а персонажі розкрились з іншого боку.
“Feed”: контролюй себе, якщо зможеш
У сюжеті лежить історія про молоду журналістку із провінції Андреа Сакс, яка приїхала в Нью-Йорк, аби працювати за покликанням. Дівчина влаштовується на роботу в модний глянець молодшою асистенткою головного редактора Міранди Прістлі – впливової жінки у світі моди, яку всі поважають, але бояться. І не даремно, складний характер та часто нездійсненні завдання, які вона ставить своїм підлеглим, змушують одна за одною змінюватись асистенток. Якщо Енді втримається на цій посаді хоча б рік, то перед нею відкриються нові можливості.
З-поміж співробітників редакції, які завжди виглядають бездоганно, Андреа Сакс відрізняться – вона одягається зовсім немодно, «бабусині» светри і спідниці викликають насмішки з боку її колег. Дівчина має великі амбіції, щоб досягти успіхів у кар’єрі, вона ладна змінюватися не тільки ззовні. Андреа не помічає, як стає схожою на Міранду Прістлі, яку сама засуджувала за безсердечність та меркантильність. Через надмірну віддачу на роботі, в молодшої асистентки виникають труднощі в особистому житті. Наскільки далеко Енді зайде у своєму прагненні досягти вершини і до яких наслідків це призведе?
Фільм «Диявол носить «Прада» варто дивитись, насамперед, через його чуттєвість та емоційність. Щира радість та гірке розчарування, наївність проти меркантильності, протистояння мрії і реальності. Ця кінокартина дає чудову нагоду спостерігати за тим, як змінюється людина та її життєві цінності, коли вона починає досягати перших вершин.